Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum je zatvoren.

HomePortalLatest imagesRegisterLog in

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades

Go down 
5 posters
AuthorMessage
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades Empty
PostSubject: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades EmptyMon 7 Nov 2011 - 15:09

Nekada davno,ziveo je mali zmaj vrste Debrij...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades DebrisDragonTU04-EN-SR-UE

...U prvoj deceniji svog zivota je saradjivao sa pojedinim bicima iz prirode kao sto je Dendilajon...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-DandylionLCGX-EN-ScR-1E

...Vremenom su se razisli i on je postao Ksijalong Zvezdanog Praha...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-StardustXiaolongDP10-EN-C-1E

...Nije imao sposobnost da se brani,pa je bio laka meta za napade od strane Crvenog Hadejanskog Zmaja...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-RedDragonArchfiendTU06-EN-R-UE

..cuvara paklenog kratera,koji je imao cilj da unisti Zvezdane Zmajeve.Trenutno nema cvrstih dokaza da je to rivalstvo trajalo,ali je bilo navodno sve zesce.Ksijalong je,naravno,bio pobedjen i nije vise bio u stanju da se bori,pa je trazio pomoc od Kosmickih Bogova,koji su ubrzali njegov rast...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades StardustMirage-JP-Anime-MOV2

...Rodjen je novi zmaj...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-StarlightRoadDP10-EN-R-1E

...koji postao poznat kao Zmaj Zvezdanog Praha...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-StardustDragonTU06-EN-R-UE

...i bio je mnogo jaci u odnosu na svoje staro "sebe".Nagradjen je novim telom pod uslovom da iz Vasione nadje put do Pandemonijuma...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-PandemoniumGLD1-EN-C-LE

...Znao je put do Pandemonijuma pa je velikom brzinom krenuo ka njemu...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-StardustFlash-JP-Anime-5D

...Nekoliko galaksija kasnije,stigao je do Pandemonijuma.Gde ga je docekao Crveni Hadejanski Zmaj,spreman za napad.Borba je ukljucila veliki broj razmenjenih plamena koji su bili razlicitog porekla,stvorivsi disbalans u gravitacionom polju pricemu se stvorila neka vrsta crne rupe...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-DarkHoleTU05-EN-UR-UE

...u koju su ta dva zmaja uvucena.Pojavili su se u anti-materijalnom svetu punom stvorova koje niko ko je naglasen kao ziv nije video.To su bili najpre stvorovi obelezeni brojevima,Brojevi...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-Number10Illumiknight-CT08-EN-ScR-LE

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-Number11BigEyeVB14-JP-UR

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-Number34TerrorByteGENF-EN-UR-1E

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-Number17LeviathanDragonCT08-EN-ScR-LE

...koji su ih smatrali infiltratorima i odlucili su da ih uniste.Pritom su dva zmaja odlucila da se fuzijom spoje...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-MiracleSynchroFusionDREV-EN-C-1E

...u Zmajevitog Viteza Drako-Ekvisteja...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-DragonKnightDracoEquisteDP10-EN-SR-1E

...koji je posle visecasovne i teske borbe uspeo da pobedi Brojeve i pobegne iz Anti-Dimenzije u Pandemonijum rascepajuci se na dva zmaja...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-RageResynchro-JP-Anime-5D

...Nastavila se borba izmedju dva zmaja u kojoj je Crveni Hadejanski Zmaj umalo bio unisten,ali je sproveo emisiju jakog svetla...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-ShootingStar-JP-Anime-5D

...pri cemu je Zmaj Zvezdanog Praha morao da se vrati u svoju Galaksiju da zaceli svoje rane.U toku svog oporavka,upoznao je posebnog zmaja...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-MajesticDragonDP09-EN-C-1E

...koji je trazio dozvolu od njega da se spoji s njim u toku borbe sa Crvenim Hadejanskim Zmajem,buduci da je jos jedan takav zmaj posetio i njega.Crveni Hadejanski Zmaj je odlucio da ode u Vasionu i pocne potragu za Zmajem Zvezdanoh Praha zajedno sa svojim novim saradnikom,Kraljeviskim zmajem,ciji je dvojnik posetio Zmaja Zvezdanog Praha.Kada je nasao zmaja,poceli su borbu u kojoj su odmah ukljucili svoje Kraljevske zmajeve i postali Kraljevski Zmajevi veceg stepena...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-MajesticStarDragonDP10-EN-R-1E

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-MajesticRedDragonABPF-EN-UR-1E

...i to je bila jos jedna borba u kojoj nece biti pobednika.Kraljevski Zmajevi su ih napustili i otisli svojim putem posle borbe.Zmajevi su se ponovi nasli vrlo daleko jedan od drugog(Zmaj Zvezdanog Praha je vracen u svoju galaksiju a Crveni Hadejanski Zmaj je vracen u Pandemonijum).
Oba zmaja su bila vrlo besna svojim nemogucnostima da pobede jedan drugog.Oba zmaja su vremenom nasla nove prijatelje.Zmaj Zvezdanog Praha je pronasao Formula Sinhrona...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-FormulaSynchronSTBL-EN-R-1E

..dok je Crveni Hadejanski Zmaj pronasao Nitro Sinhrona...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-NitroSynchronTDGS-EN-SR-1E

...i Fleur Sinhrona...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-FleurSynchronTF05-EN-UR-UE

Odlucili su da povedu svoje saradnike u borbu,iako nisu bili svesni njihovih sposobnosti,nastavili su borbu.Oba zmaja su bila tesko povredjena u borbi,i kad su krenuli u direktan sudarni napad,njihovi Sinhroni su se stopili sa njima,pretvorivsi ih u Accel Sinhro Zmajeve.Zmaj Zvezdanog Praha je postao Zmaj Zvezda Padalica...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-ShootingStarDragonSTBL-EN-UR-1E

...a Crveni Hadejanski Zmaj je postao Zmaj Krvocrvene Nove...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-RedNovaDragonSTBL-EN-UR-1E

...Tada je doslo do bitke opasne po okolinu.Mnogo je krvi prosuto u toj borbi i velika je bila materijalna steta.Obuzet besom prema svom suparniku,Zmaj Zvezda Padalica je jos evoluirao i postao je Kvazarni Zmaj Zvezde Padalice...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades 300px-ShootingQuasarDragonJUMP-EN-OP

...sto mu je dalo vise nego dovoljno snage da unisti Zmaja Krvocrvene Nove,sto je i ucinio.Njegov drugi cilj je bio da dospe u centar Pandemonijuma i unisti ga.Zato je uzeo relikviju od smrtnih ostataka Zmaja Krvocrvene Nove.Infernalni Blazar.Pritom je postao Aero-Kosmicki Blazarni Zmaj Nadzver...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades Cosmicblazardragon1

...i pritom je otisao u Pandemonijum,koji je bio zakljucan od strane andjela iz raja,ulazivsi kroz krater i unistivsi svakog demona u Pandemonijumu,pa i sam Pandemonijum.

Hvala Vasiliju za predlog.

Sta mislite? Very Happy Ima li necega za popravku?

Last edited by SaberVaultSvperstar on Mon 7 Nov 2011 - 16:32; edited 1 time in total
Back to top Go down
Hyozanryu
Hyozanryu

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades Empty
PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades EmptyMon 7 Nov 2011 - 15:33

Iskreno, ova je malo preterana...suviše.
Ne vidim potrebu za dodavanjem Xyz i čega sve ne (ti si to sam dodao, ili pozajmio ideju?).
I ovo sa Pandemoniumom nema neke veze. Mislim, gde je total war sa Archfiendima, ako već napada Pandemonium...
Plot holes, my friend.
Back to top Go down
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades EmptyMon 7 Nov 2011 - 15:39

Hyozanryu wrote:
Iskreno, ova je malo preterana...suviše.
Ne vidim potrebu za dodavanjem Xyz i čega sve ne (ti si to sam dodao, ili pozajmio ideju?).
I ovo sa Pandemoniumom nema neke veze. Mislim, gde je total war sa Archfiendima, ako već napada Pandemonium...
Plot holes, my friend.

Jbg...
Procitao sam na wikiji da Xyz-ovi dolaze sa druge strane crne rupe,pa sam to iskoristio.
Ima veze.Sve ima svoje jezgro/srce.Lepo sam naveo da napada centar Pandemonijuma,tj. njegovo jezgro/srce.Nije bilo potrebno navesti Archfiend-e kad sam vec iskoristio sinonim za njih...
Back to top Go down
Miko
Forumski Lekar
Miko

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades EmptyMon 7 Nov 2011 - 15:55

preduga je prica skrati malo
dobra ideja btw
Back to top Go down
Hyozanryu
Hyozanryu

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades EmptyMon 7 Nov 2011 - 16:32

SaberVaultSvperstar wrote:
Jbg...
Procitao sam na wikiji da Xyz-ovi dolaze sa druge strane crne rupe,pa sam to iskoristio.

Aha, onda je to okej.

SaberVaultSvperstar wrote:
Ima veze.Sve ima svoje jezgro/srce.Lepo sam naveo da napada centar Pandemonijuma,tj. njegovo jezgro/srce.Nije bilo potrebno navesti Archfiend-e kad sam vec iskoristio sinonim za njih...

Dor'o. Sad mi valjda ima nekog smisla. Valjda... Razz
Back to top Go down
Vasilije
Super Rare Duelist
Super Rare Duelist
Vasilije

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades EmptyMon 7 Nov 2011 - 20:30

nisam bas ovako zamisljo ali je dobro ispalo Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
Orbz
Super Rare Duelist
Super Rare Duelist
Orbz

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades EmptyMon 7 Nov 2011 - 21:48

41 put si napisao 'zmaj'

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades Trollface_hd

Ali da dobro je, nego sto ubacujes pandemonium u svaki post. Ja bi pre stavio yami lol.
Back to top Go down
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades EmptyMon 7 Nov 2011 - 21:52

Ovaj lik me je presao.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades   Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades Empty

Back to top Go down

Yu-Gi-Oh!: The Story of a Dragon that came from the divine points of the sky to destroy the Hades
Page 1 of 1