Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum je zatvoren.

HomePortalLatest imagesRegisterLog in

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness

Go down 
3 posters
AuthorMessage
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness Empty
PostSubject: Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness   Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness EmptyFri 4 Nov 2011 - 10:39

Nekada davno u podzemnom svetu,vladao je Abisalni Gospodar Tame...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-DarkKingoftheAbyssLOB-NA-C-1E

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-AbyssalDesignatorDR3-EN-C-UE

...koji je vladao nad mnogim utvarama...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-OpticlopsRP02-EN-C-UE

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness BlindlyLoyalGoblinDR1-EN-C-UE

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-DarkResonatorDTP1-EN-DNPR-DT

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-WingedMinionDB2-EN-C-UE

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-BerserkDragonDR1-EN-SR-UE

...dok se nije pojavio oveci stvor...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-DarkRulerHaDesRP02-EN-UR-UE

...i svrgnuo ga s vlasti...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness DemotionDR1-EN-C-UE

...zauzevsi kontrolu nad svim njegovim podanicima,koji bi cinili stagod bi im on naredio...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness VictimBarrier-JP-Anime-GX

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-MindTrustRGBT-EN-C-1E

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-OrdertoSmashDR2-EN-C-UE

...Cesto je vidjan kako se nalazi sa sumnjivim osobama...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-ADealwithDarkRulerDR1-EN-C-UE

...On je,izuzev velikoj armiji utvara,bio jak individuelno,i bio je sposoban da unisti protivnika na svoj nacin...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-RaigekiBreakYS11-EN-C-1E

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-SoulDemolitionDB2-EN-C-UE

...a i da ih uzme pod svoje...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-ThePuppetMagicofDarkRulerDB2-EN-C-UE

...Vremenom je postao slab...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-SkillDrainDT03-EN-DNPR-DT

...sto je iskoristio Abisalni Gospodar Tame,i krenuo u borbu protiv oslabljenog vladara.Bitka je bila zestoka...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-BarkofDarkRulerTU04-EN-R-UE

...ali je Abisalni Gospodar Tame pobedio,ubivsi Vladara Tame...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-HateBusterDT04-EN-DNPR-DT

...ponovo zavladajuci nad podzemnim svetom.Mracne sile su povratile Vladara Tame Ha'Desa...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-RevivedKingHaDesCSOC-EN-UR-UE

...koji se vratio da se osveti Abisalnom Gospodaru Tame...

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness 300px-DestructPotionABPF-EN-C-1E

...da bi ponovo zavladao podzemnim svetom.

Hvala Ognjenu za predlog. Very Happy

Prosta prica nekako Razz

Last edited by SaberVaultSvperstar on Fri 4 Nov 2011 - 15:40; edited 1 time in total
Back to top Go down
Orbz
Super Rare Duelist
Super Rare Duelist
Orbz

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness   Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness EmptyFri 4 Nov 2011 - 11:03

TO je napravio i onaj yyc sa youtubea, slucajno sam video Razz

Bolja mi je njegova, ali je i ova dobra
Back to top Go down
Alhemičar
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist
Alhemičar

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness   Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness EmptyFri 4 Nov 2011 - 17:11

to ocekivao sam manju pricu ali i ovo je ok
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness   Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness Empty

Back to top Go down

Yu-Gi-Oh!: The Story of a tyrant ruler of Hades that took over darkness
Page 1 of 1