Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Meh, par glupih pitanja u vezi jos glupljih karata...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Elen
Moderator


Posts : 3096
Join date : 2010-11-12
Age : 22

PostSubject: Meh, par glupih pitanja u vezi jos glupljih karata...   Wed 4 May 2011 - 12:30

Wall of Illusion:
http://yugioh.wikia.com/wiki/Wall_of_Illusion
da li se efekat aktivira i kad je ubijen?
da li se efekat aktivira i kad je napadnut face-down?


Worm Dimikles:
http://yugioh.wikia.com/wiki/Worm_Dimikles
kad je napadnut face-down i kad se flipuje, da li dobija odmah jos 300 def ili je ubijen ako protivnikovo cudoviste ima npr 1500 atk?


Theban Nightmare:
http://yugioh.wikia.com/wiki/Theban_Nightmare
ako nemam karte u ruci i imam ovo na terenu i setovan samo npr mst, i protivnik ga napadne, da li ce da dobije tih dodatnih 1500 atk ako aktiviram mst (ili bilo sta drugo sto ne ostaje na terenu) (meh, nadamse da shvatate na sta mislim...)


da li Card Destruction moze i kad neko uopste nema karte u ruci?



Back to top Go down
PakstraX
Rare Duelist
Rare Duelist


Posts : 441
Join date : 2010-11-13
Age : 26

PostSubject: Re: Meh, par glupih pitanja u vezi jos glupljih karata...   Wed 4 May 2011 - 13:01

Wall of Illusion vraca u ruku i kad je ubijen, i aktivira se kad je face down

Prvo se vrsi kalkulacija, pa onda on dobija 300 ATK i DEF

Nightmare ima stalno tih dodatnih 1500 bodova dok nemas karata u S/T zonama i nemas karte u ruci, bilo da su face-up ili face-down s/t, a sto se tice MST-a, zavisi kada ga aktiviras

Ako protivnik odabere tvog monstera npr. za napad i ti aktiviras MST, on ce, nakon sto se resolve-uje biti poslat na groblje, onda ce se preci na samu borbu i Nightmare ce imati dodatne bodove, drugim recima sve dok ne dodje do damage kalkulacije, ako aktiviras MST, on ce imati dodatne bodove

Back to top Go down
Tolmy
Forumski Pesnik
avatar

Posts : 5962
Join date : 2010-11-12
Location : Beograd

PostSubject: Re: Meh, par glupih pitanja u vezi jos glupljih karata...   Wed 4 May 2011 - 15:34

Da,card destruction moze da se aktivira ako na primer ti imas karte u ruci a protivnik ne xD
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs/
mamushi
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 114
Join date : 2011-03-14
Age : 24

PostSubject: Re: Meh, par glupih pitanja u vezi jos glupljih karata...   Wed 4 May 2011 - 20:44

Eff worma se aktivira tek kad je uniste osnovno pravilo flip efekata...
Back to top Go down
Elen
Moderator


Posts : 3096
Join date : 2010-11-12
Age : 22

PostSubject: Re: Meh, par glupih pitanja u vezi jos glupljih karata...   Wed 11 May 2011 - 11:14

ok, tnx, lock
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Meh, par glupih pitanja u vezi jos glupljih karata...   

Back to top Go down
 
Meh, par glupih pitanja u vezi jos glupljih karata...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pitanja za chunin ispit

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: