Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Double summon !! ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Viking011
Common Duelist
Common Duelist


Posts : 192
Join date : 2011-04-26
Age : 20
Location : Beograd

PostSubject: Double summon !! ?   Wed 27 Apr 2011 - 20:57

po meni double summon je korisna karta ali neki lik sa kojim sam se borio je reko da moze da se pozove cudoviste i da se zrtvuje za drugo cudoviste u istom potezu zzbog double summon i jer ona ostaje na terenu jer pise da moze da se iskoristi jednom po potezu ? Very Happy
Back to top Go down
čovek
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist
avatar

Posts : 1399
Join date : 2011-01-02
Age : 19
Location : wot?

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Wed 27 Apr 2011 - 21:33

znaci double summon ti dozvoljava da imas 2 normal summona po potezu.. sto znaci... npr. ti pozoves montera (regularno) i aktiriras dabl samon... znaci ti mozes onda jos jednog monstera normalno da pozoves... naravo mozes i da tributujes za njega ukoliko je to potrebno...
Back to top Go down
ShutGuz
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 3758
Join date : 2010-12-04
Age : 20
Location : Location:

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Wed 27 Apr 2011 - 21:38

1. karta "double summon" ti omogucava da jos jedanput normalno prizoves(znaci kao sto covek kaze,mozhes regularno da prizoves cudoviste a onda da acc double summon da bi prizvao jos 1 ili zrtvovao cudoviste koje si (regularno) prizvao).
2.ne ostaje na terenu,a to sto pise da "mozhe da se iskoristi jednom u potezu" znaci da moze da se iskoristi samo 1 kopija te karte u potezu.
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 0:46

ult. offering
noobs.
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
Honest
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist
avatar

Posts : 1163
Join date : 2011-03-22
Age : 20
Location : Nis

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 17:37

kakve to veze ima Very Happy ? Razz
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 18:15

-1 je double sum
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
Tolmy
Forumski Pesnik
avatar

Posts : 5962
Join date : 2010-11-12
Location : Beograd

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 18:48

Double Summon

1. Double Summon je karta koja moze da se aktivira samo jednom po potezu,sto na karti i pise- once per turn

2. Da,mozes pozvati bilo kog monstera,nakon toga aktiviras Double Summon,i pozoves drugo,ili tributujes prvog pozvanog monstera za neki visi level.

3. Double Summon moze da bude korisna u gemini decku.



Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs/
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 19:20

ultimate offering i tell you @_@
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
ShutGuz
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 3758
Join date : 2010-12-04
Age : 20
Location : Location:

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 19:24

Admin wrote:
ultimate offering i tell you @_@
slazem se sa adminom ultimate offering je X puta bolji od double summon mozes kolko hoces puta da prizoves.
double summon= Sht
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 19:29

KiCkASS wrote:
Admin wrote:
ultimate offering i tell you @_@
slazem se sa adminom ultimate offering je X puta bolji od double summon mozes kolko hoces puta da prizoves.
double summon= Sht
samo moras da cekas jedan potez
ali imas ono - infinite

zamisli sa exceedema

red gadget u yellow, flip offering, pozoves ih jos tako, i onda imas 3 exceeda turn 2 i pot of avarice materijal Razz
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
čovek
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist
avatar

Posts : 1399
Join date : 2011-01-02
Age : 19
Location : wot?

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 19:30

kako izgleda offering ide ponovo na 2... mozda cak i 1...
Back to top Go down
ShutGuz
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 3758
Join date : 2010-12-04
Age : 20
Location : Location:

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 19:33

čovek wrote:
kako izgleda offering ide ponovo na 2... mozda cak i 1...
pa kolko ja znam skoro niko ne drzi 3 ult.offeringa u decku,obicno ide 1 ili 2 ult.offeringa u zavisnosti koliko ce ti biti potreban i koji deck igras(za geminije je karta ZAKON)
Back to top Go down
čovek
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist
avatar

Posts : 1399
Join date : 2011-01-02
Age : 19
Location : wot?

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Thu 28 Apr 2011 - 19:36

zbog ovoga ce se napraviti neki broken exceed gadget deck... bilo bi pre brzo... zato msm
Back to top Go down
Machinamayhem97
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 178
Join date : 2011-03-03
Age : 19
Location : Belgrade

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Fri 29 Apr 2011 - 11:26

ultimate offering je bolji zato sto platis 500 bodova i mozes da prizoves jos jedno cudoviste u tvojoj main fazi i u battle fazi znaci swarm karta bolja nego double summon
Back to top Go down
Tolmy
Forumski Pesnik
avatar

Posts : 5962
Join date : 2010-11-12
Location : Beograd

PostSubject: Re: Double summon !! ?   Fri 29 Apr 2011 - 12:17

Pa oofering ce ici na ban listu i to na duze vreme... exceedi ce biti previse jaki sa ovom kartom!
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs/
Sponsored content




PostSubject: Re: Double summon !! ?   

Back to top Go down
 
Double summon !! ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: