Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Napomene za Soul charge

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Napomene za Soul charge   Fri 23 May 2014 - 22:12

Ako je negirana aktivacija mozete aktivirati drugi. Uz to posto se ne radi o cost-u nista niste izgubili od zivotnih ako vam ga negiraju. :0
Back to top Go down
gruja
Moderator
avatar

Posts : 1510
Join date : 2011-05-04
Age : 29
Location : Beograd

PostSubject: Re: Napomene za Soul charge   Thu 29 May 2014 - 19:32

READ WHAT THIS MAN WROTE PEOPLE!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: Napomene za Soul charge   Thu 29 May 2014 - 19:45

Zaboravih da dodam jos jednu napomenu. Jeste da stoji i na wikiji ali nije na odmet okaciti i ovde kad vec otvorih temu:

If "Soul Charge" is activated targeting 3 monsters in your Graveyard and the opponent activates the effect of "D.D. Crow" in a Chain targeting 1 of those monsters, then even if 1 of the 3 targeted monsters is banished by the effect of "D.D. Crow", the remaining 2 monsters are still Special Summoned. Furthermore, since you only Special Summoned 2 monsters, you lose 2000 Life Points for the "you lose 1000 Life Points for each monster Special Summoned by this effect." effect
Back to top Go down
nikola96
Novopridošli član foruma


Posts : 40
Join date : 2012-08-29
Age : 21
Location : Zvezdara

PostSubject: Re: Napomene za Soul charge   Mon 29 Feb 2016 - 23:51

Najjednostavnije receno: Soul charge u textu ima "You can only activate this card once per turn" sto znaci da ako je aktivacija negirana, da se nije nikad ni desila tako da se drugi moze aktivirati(da nije limited XD) Analog sa "Shaddoll fusion"
Dok na primer kod karti tipa "Nekroz mirror" ukoliko je aktivacija negirana, ne moze da se aktivira drugi jer kaze "You can only use this effect once per turn" (you attempted to use it but it is negated xD)
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Napomene za Soul charge   

Back to top Go down
 
Napomene za Soul charge
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: