Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 još malo rulinga oko Pendulum Summona

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Fritzelgard
Forumski Novinar
Forumski Novinar
avatar

Posts : 4078
Join date : 2011-07-15
Age : 18

PostSubject: još malo rulinga oko Pendulum Summona   Wed 19 Mar 2014 - 21:33

1. Placing a P monster in the P zone counts as activating a spell, which can be negated by Magic Jammer
2. Rai-Oh (like black horn) states in its effect it only negates special summons of ONE monster, so you can only negate a P summon if the opp is P summoning only ONE monster. If he is P summoning more then ONE, you can't use Rai-Oh to negate it.
3. No setting of P monsters in the P zone face down.
Back to top Go down
Choko Smoky
Happy end!!!
avatar

Posts : 4272
Join date : 2010-11-12

PostSubject: Re: još malo rulinga oko Pendulum Summona   Thu 20 Mar 2014 - 15:50

Bullshit Summon je i dalje bullshit, samo sto sada znamo da mozemo da drzimo Dark Bribe i ujebavamo sve, s tim sto protivniku dajemo novu kartu. 

Well...

Bullshit.
Back to top Go down
Filip98
Novopridošli član foruma
avatar

Posts : 21
Join date : 2013-11-06
Location : Srbija

PostSubject: Re: još malo rulinga oko Pendulum Summona   Fri 28 Mar 2014 - 21:41

Back to top Go down
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 5057
Join date : 2011-06-01
Location : 's all relative!

PostSubject: Re: još malo rulinga oko Pendulum Summona   Thu 22 Oct 2015 - 21:03

Da ne otvaram nov topic, pitaću ovde; da li može da se pendulum ss-uje npr. 2 monstera iz ruke i onda još 2 iz extre?
Back to top Go down
pWneR
Novopridošli član foruma


Posts : 60
Join date : 2012-07-10
Age : 21
Location : Zemun

PostSubject: Re: još malo rulinga oko Pendulum Summona   Thu 22 Oct 2015 - 22:08

Možeš pendulum summon da kombinujes i iz ruke i iz extra decka.
Back to top Go down
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 5057
Join date : 2011-06-01
Location : 's all relative!

PostSubject: Re: još malo rulinga oko Pendulum Summona   Thu 22 Oct 2015 - 22:54

pWneR wrote:
Možeš pendulum summon da kombinujes i iz ruke i iz extra decka.

Hvala. Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: još malo rulinga oko Pendulum Summona   

Back to top Go down
 
još malo rulinga oko Pendulum Summona
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» BTOOOM

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: