Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Solemn???

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
DuleSavic
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 161
Join date : 2012-10-04
Age : 27
Location : Nis

PostSubject: Solemn???   Mon 7 Jan 2013 - 19:15

Srecan Bozic!!!

1) Sta se desava kada se solemnuje (warning,judgment):
1.Sangan (Da li ide search?)
2.Card Trooper (Da li se vuce karta?)
3.Kristya (Da li ide na vrh spila?)
4.Grandmaster of The Six Samurai (Da li uzima samuraja sa groblja?)

2)Na terenu su Elder i Kagemusha i setovana Musakani Magatama, sinhronuju se u Shiena, a protivnik aktivira Solemn(warning,judgment): Da li moze da se aktivira Musakani Magatama?

Citao sam na netu i nasao razlicite svari, drugi pricaju te jedno te drugo (meni admin na DN rekao ovako,onako...na wiki je ovako, na nekom tamo forumu je onako...itd.) Na jednom mestu pise da kada se cudoviste solemnuje ne dotakne field uopste, te po tom pravilu ni jedna od gore navedenih karata ne bi trebala da dobije eff, i Musakani Magatama ne bi mogla da se aktivira na Solemn jer u tom trenutku Sien nije na terenu(a nema drugog samuraja), na drugom sam nasao da je uzaludno trositi Solemn na Grandmastera jer on moze da se vrati u ruku sa groblja i opet na field, sto baca u vodu teoriju da ne dotakne polje kada se solemnuje.

3) Da li Raioh moze da negira summon Dark Worldova , i Machine Fortress koja sebe zove sa groblja?

Help, sa objasnjenjem!(Hvala)
Back to top Go down
verymostpersona
Secret Rare Duelist
Secret Rare Duelist
avatar

Posts : 2809
Join date : 2011-01-19
Age : 24
Location : Beograd

PostSubject: Re: Solemn???   Mon 7 Jan 2013 - 19:32

ta situacija sa shienom je bas biola ovde u grckoj na turniru i pustili su efekat da vazi i ako mislim da ne bi trebalo jer shien prakticno jos nije pozvan nada se aktivira warning
Back to top Go down
XX-Saber
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist
avatar

Posts : 1184
Join date : 2011-09-13
Age : 20
Location : Lebane

PostSubject: Re: Solemn???   Mon 7 Jan 2013 - 19:33

1)
1 Ne ide search nije dotako teren.
2 Vuces mislim jer ne pise da mora sa terena na groblje da ode da bi vuko tako da mislim da vuces.
3 Ne vraca se na vrh spila nije dotakao teren.
4 MISLIM da se aktivira effekat

2) Magatama negira solemn i on placa cost.

3) nzm
Back to top Go down
Stojcee
Common Duelist
Common Duelist


Posts : 257
Join date : 2012-06-22
Location : Nis

PostSubject: Re: Solemn???   Mon 7 Jan 2013 - 19:37

1)
1. Ne, zato sto nikad nije bio na polju a to je potrebno za eff
2. Ne, isti razlog
3. Ne, isti razlog
4. Da, zato sto njegov effect samo trazi da bude unisten effektom, a ne i da se to desilo na polju, a warning kaze "destroy"

2)Ne. Tacno je da karta ne dotakne polje kada se warninguje, i zato ovde ne mozes da aktiviras Musakani Magatama, a sto se grandmastera tice, kao sto sam vec napisao, njegov effect ne zahteva da bude unisten na polju...

3) Ovde je odgovor da. U sustini Rai-oh moze da negira inherit special summon-e a NE moze da negira special summon-e bilo svojim effectom ili effectom neke druge karte. Da ne bih duzio o tim stvarima, ako te stvarno zanima odgledaj sledeci klip, mislim da je poucan za sve koji ne znaju razliku izmedju ovih special summon-a i kad sta moze da im se aktivira (tipa koji ss negira dolkka a koji negira laggia i tako dalje Very Happy)

http://www.youtube.com/watch?v=KwgxrfxiAjg

Nadam se da sam bio od pomoci Smile
Back to top Go down
Stojcee
Common Duelist
Common Duelist


Posts : 257
Join date : 2012-06-22
Location : Nis

PostSubject: Re: Solemn???   Mon 7 Jan 2013 - 19:39

Stojcee wrote:
1)
1. Ne, zato sto nikad nije bio na polju a to je potrebno za eff
2. Ne, isti razlog
3. Ne, isti razlog
4. Da, zato sto njegov effect samo trazi da bude unisten effektom, a ne i da se to desilo na polju, a warning kaze "destroy"

2)Mislim da je odgovor ne. Tacno je da karta ne dotakne polje kada se warninguje, i zato mislim da ovde ne mozes da aktiviras Musakani Magatama (mada ne znam da li se u tom trenutku racuna da su synchro material-i i dalje na polju -.-'), a sto se grandmastera tice, kao sto sam vec napisao, njegov effect ne zahteva da bude unisten na polju...

3) Ovde je odgovor da. U sustini Rai-oh moze da negira inherit special summon-e a NE moze da negira special summon-e bilo svojim effectom ili effectom neke druge karte. Da ne bih duzio o tim stvarima, ako te stvarno zanima odgledaj sledeci klip, mislim da je poucan za sve koji ne znaju razliku izmedju ovih special summon-a i kad sta moze da im se aktivira (tipa koji ss negira dolkka a koji negira laggia i tako dalje Very Happy)

http://www.youtube.com/watch?v=KwgxrfxiAjg

Nadam se da sam bio od pomoci Smile
Back to top Go down
voah
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 137
Join date : 2012-03-22
Location : Nis

PostSubject: Re: Solemn???   Mon 7 Jan 2013 - 22:28

2) mozes da aktiviras magatamu na warning/judgment ukoliko kontrolises bar jos jednog samuraja kada pozoves shi ena
Back to top Go down
martinbartin
Ultimate Rare Duelist
Ultimate Rare Duelist
avatar

Posts : 2076
Join date : 2012-08-11
Age : 16
Location : Srbija

PostSubject: Re: Solemn???   Mon 7 Jan 2013 - 22:34

^^That.

Sve ti je Stojcee vec rekao... Ali ajde i ja da kazem za ove prve posto to samo znam iz situacija:

1. Nemoze jer nije bio na polju.x
2. Neznm za ovo.
3. Nije pozvan na polju.
4. Ide search jer ne kaze kao za Sangana.

2) Ne bih trebalo jer isto kao i za Sangana, Krystiu, itd. Osim ako imas sdrugog SixSama kao sto kaze voah.

3) Mislim, da moze da negira, ali nisam siguran Sad.
Back to top Go down
Lazar Milin
zolga
avatar

Posts : 7062
Join date : 2011-04-12
Age : 22

PostSubject: Re: Solemn???   Mon 7 Jan 2013 - 22:54

1
ne
ne
ne
da

2
ne ako nemas jos jednog samuraja pore ova dva
oni su cost za summon tehnicki

3
nadi na netu za svaku pojedinacno


lock

_________________________________________________________________________
zolga
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: Solemn???   Tue 8 Jan 2013 - 14:07

XX-Saber wrote:
1)

2 Vuces mislim jer ne pise da mora sa terena na groblje da ode da bi vuko tako da mislim da vuces.
3) nzm
Evo tebi ban na par dana zbog netačnog odgovora kao i odgovaranja u temi koja sadrži pitanje oko koga nisi siguran ili ne znaš odgovor.
Molim sve koji nisu osoblje foruma da ako već odgovaraju članovima to čine samo kada su potpuno sigurni/navode izvore, ponavljam, vas niko ne tera da odgovarate.

Dule, kakva specijalna pozivanja može da negira Raioh i sl. imaš objašnjeno u ovoj temi:
http://yugiohsrbija.forumsr.com/t817-zajednicke-karakteristike-rai-oh-a-black-horn-of-heaven-solemn-judgment-a

Tako Raioh ne može da negira specijalno pozivanje Goldd-a (na primer koji je pozvan sopstvenim efektom sa groblja ili recimo monster reborn-om), ali može da negira specijalno pozivanje karata kao što su Grapha, Machina Fortress, Cyber dragon i sl. jer se tu radi o summoning conditionu koji sadrže tekstovi tih karata (deo teksta koji ti govori o mogućnosti da ih specijalno pozoveš na određeni način ali se tu ne radi o aktivaciji efekta). Naravno ako Graphu pozivaš npr. monster rebornom onda to Raioh ne može da negira.
Ako odeš na Wiki stranicu za Fortressa ili bilo kog drugog monstera koji ima summoning condition primetićeš da mu u ''card effect types'' stoji i ''Summon'', ali besmisleno je da ih pamtiš napamet, već se razlika uočava iz samog teksta određene karte.

Što se tiče odgovora na ostala pitanja, Zolga ti je sve tačno odgovorio, te se vodi po tome.

Quote :
na drugom sam nasao da je uzaludno trositi Solemn na Grandmastera jer on
moze da se vrati u ruku sa groblja i opet na field, sto baca u vodu
teoriju da ne dotakne polje kada se solemnuje.
Ne baca u vodu ništa. Prvo to nije teorija, to je tačno pravilo. Ako je pozivanja monstera negirano računa se kao da nije nikada bio na terenu te nećeš dobiti search od sangana, draw od troopera i sl. Ti monsteri traže da su prethodno bili na terenu. Grandmaster to ne traži, njemu je samo uslov za aktivaciju to da je uništen, ne mora čan ni na groblje da se šalje (tipa uništen je i banish-ovan, s tim što tad nećeš moći njega da vratiš), gde ti vidiš njemu u tekstu ''from the field'' ili ''when this card you CONTROL is destroyed''? Ako bi on bio uništen i kada bi bio u ruci ili u decku na primer, opet bi dobio njegov efekat, tako da ćeš dobiti njegov efekat i kada mu nešto negira pozivanje, računa se kao da nije došao na teren, uništi se, dobije efekat, the end.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Solemn???   

Back to top Go down
 
Solemn???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: