Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Threatening Roar

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Stojcee
Common Duelist
Common Duelist


Posts : 257
Join date : 2012-06-22
Location : Nis

PostSubject: Threatening Roar   Fri 30 Nov 2012 - 7:31

Ukoliko protivnik ina settovan Threatening Roar i ne aktivira ga u mom M1 nego ceka BP.
Kad moj BP pocne jel moze on da aktivira Threatening Roar pre mog prvog napada, ili onda prvi napad prolazi u svakom slucaju a moze jedino da zaustavi napad posle toga?
Ja sam bio prilicno siguran da ako me pusti u BP bez aktiviranja da ne moze da zaustavi prvi napad, mada je malopre na duelingnetworku admin presudio u njegovu korist -.-'
Back to top Go down
martinbartin
Ultimate Rare Duelist
Ultimate Rare Duelist
avatar

Posts : 2076
Join date : 2012-08-11
Age : 16
Location : Srbija

PostSubject: Re: Threatening Roar   Fri 30 Nov 2012 - 8:20

Ja mislim da moze... Jer koliko znam Waboku moze da negira a Roar je kao i Waboku...
Back to top Go down
paja vampir
Novopridošli član foruma
avatar

Posts : 75
Join date : 2011-09-26
Age : 23
Location : Novi Beograd

PostSubject: Re: Threatening Roar   Fri 30 Nov 2012 - 8:25

mora pre tvog prvog napada
Back to top Go down
BWN
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 119
Join date : 2012-06-04
Age : 23
Location : Srbija

PostSubject: Re: Threatening Roar   Fri 30 Nov 2012 - 10:08

First of all, if you activate Threatening Roar in response to an attack, the attack still goes through. Threatening Roar only stops your opponent from declaring an attack, and since the attack has already been declared, battle will be conducted as usual. If you want to stop all of your opponent's monsters, you have to activate Threatening Roar at or before the start of the Battle Phase. (Your opponent must declare that they are switching Phases. If they neglect to do so and just declare an attack, you can stop them and force them to state that they are entering their Battle Phase so you can activate a card in response.)
Secondly, yes, you can allow one attack to go through then activate Threatening Roar to stop your opponent from declaring any more attacks.
Back to top Go down
Pax
Forumski Hemičar
avatar

Posts : 1714
Join date : 2012-06-07
Age : 21
Location : Srbija

PostSubject: Re: Threatening Roar   Fri 30 Nov 2012 - 10:10

Piše sve na karti. ''Your opponent cannot declare an attack this turn''
Ulaženje u BP nije isto što i deklaracija napada.
Ako, ipak, on napadne, napad je već deklarisan, tako da mora da prođe.
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: Threatening Roar   Fri 30 Nov 2012 - 10:40

Quote :
Ja sam bio prilicno siguran da ako me pusti u BP bez aktiviranja da ne moze da zaustavi prvi napad.
:/
Ne postoji nijedan razlog zašto to ne bi mogao da aktivira u tvojoj bp fazi pre objave napada. Ulaženje u bp fazu ne znači i automatsku objavu napada. Ti u nju uđeš i onda odlučuješ da li ćeš uopšte napasti.
Umesto dn-a uzmi da igraš ygopro kako bi naučio te osnove.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Threatening Roar   

Back to top Go down
 
Threatening Roar
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: