Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Dva Pitanja

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Stojcee
Common Duelist
Common Duelist


Posts : 257
Join date : 2012-06-22
Location : Nis

PostSubject: Dva Pitanja   Sat 8 Sep 2012 - 13:09

Prvo:
Da li moze Maxx "C" da se chainuje na special summon tako da i za taj special summon igrac vuce kartu?
Drugo:
Ako se Fiendish Chain odigrao kao response na Normal Summon Dragunity Dux-a da li on equipuje kartu a zatim kad izgubi effect ta karta se salje na groblje (posto koliko ja razumem equipovanje se desava u istom trenutku kad i normal summon) ili taj Fiendish zabrani da se karta uopste equipuje (sto bi teoretski znacilo da su Dux-u negirani effecti i za vreme normal summonovanja)?
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: Dva Pitanja   Sat 8 Sep 2012 - 13:21

1:
Pozivanje nema spell speed, ne možeš da chain-uješ za nešto što nema spell speed. To važi za inherentna specijalna pozivanja tipa cyber dragon, chaos sorcerer i slično.
Ali možeš da chain-uješ maxx na aktivaciju efekta koji specijalno poziva monstera tipa monster reborn, tin goldfish, call of the haunted i slično.
2:
Dux dođe, kada je normalno pozvan aktivira mu se trigger efekat, drugi igrač chain-uje fiendish na aktivaciju tog efekta. Fiendish se prvi razreši, Dux ga sisa jer mu je eff negiran tako da ne dođe do equip-a.
Back to top Go down
 
Dva Pitanja
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pitanja za chunin ispit

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: