Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Malefic question

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Rider of the Lightning
Ultimate Rare Duelist
Ultimate Rare Duelist
avatar

Posts : 2170
Join date : 2011-09-18
Age : 104
Location : Jagodina City

PostSubject: Malefic question   Mon 20 Aug 2012 - 17:15

Ako imam Malefica i field spell na fieldu i ja ili protivnik stavimo novi field spell,da li se Malefic unistava u 'preseku' izmedju ta 2 spella?
Ja mislim da ne...
Back to top Go down
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 5057
Join date : 2011-06-01
Location : 's all relative!

PostSubject: Re: Malefic question   Mon 20 Aug 2012 - 17:24

Ne, jer se samo vrši zamena polja.
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: Malefic question   Wed 22 Aug 2012 - 9:17

Ne unistava se Malefic, jer se prethodno polje unistava tek kad se uspesno razresi aktivacija narednog polja (samim tim je ono face-up), dakle ne postoji vakum u kome nema terena.
Igrajte ygopro i ovakva pitanja necete morati da postavljate. XD
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Malefic question   

Back to top Go down
 
Malefic question
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: