Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Pitanja

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Machina_man
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 114
Join date : 2012-06-04
Age : 21
Location : Srbija

PostSubject: Pitanja   Tue 10 Jul 2012 - 0:52

Tri pitanja

1)Da li igrac moze da postavi Zeradias Herald of Heaven face down u odbrani iako se ne nalazi The Sanctuary in the Sky na polju?
2)Igrač 1 set kartu, igrac 2 na polju ima The Agent of Miracles - Jupiter u napadu i igrac 1 u protivnikovoj main phaseu 1 igra Enemy controler i prebacuje ga u odbranu.Da li igrac 2 moze da ga vrati u napad ?
3)Da li DaD moze da aktivira svoj eff kad je pozvan a na njega je aktivirana bottolmless trap hole?
Back to top Go down
Gospodin
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 162
Join date : 2012-05-24
Location : Beograd

PostSubject: Re: Pitanja   Tue 10 Jul 2012 - 0:57

odg na 3 ne zato sto veci speed ima trap bar ja tako mislim
Back to top Go down
Elen
Moderator


Posts : 3096
Join date : 2010-11-12
Age : 22

PostSubject: Re: Pitanja   Tue 10 Jul 2012 - 1:06

1. Moze, ali cim se flipuje umire. Osim ako pre toga odigras Sanctuary.
2. Moze ako nije pozvan tog poteza.
3. Ne jer nema priority valjda.
Back to top Go down
spiralarchitect19
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 108
Join date : 2012-05-19

PostSubject: Re: Pitanja   Tue 10 Jul 2012 - 1:21

Mislim da DaD ima priority da ubije jednu kartu umesto tri ako mu je igran bottomless
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: Pitanja   Tue 10 Jul 2012 - 1:24

What Ellen said.

Samo bih dodao da DAD nema brzinu, kada bi pisalo "When this card is Summoned, you can..." onda bi DAD bio brži.
Takođe, za drugo pitanje, ako nije pozvan tog poteza ili ako nije napadao taj potez, može da promeni battle position.

Good day.
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: Pitanja   Tue 10 Jul 2012 - 1:34

spiralarchitect19 wrote:
Mislim da DaD ima priority da ubije jednu kartu umesto tri ako mu je igran bottomless

ban
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: Pitanja   Tue 10 Jul 2012 - 10:11

spiralarchitect19 wrote:
Mislim da DaD ima priority da ubije jednu kartu umesto tri ako mu je igran bottomless
Mislis pogresno, pravila su promenjena. Ove teme nisu namenjene za bilo cije postovanje, odgovarajte na pitanja samo ako ste apsolutno sigurni ili ako uz odgovor prilazete i referencu gde se navodi odgovor na to pitanje, u suprotnom samo cete popitit ban od velikodusne administracije.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Pitanja   

Back to top Go down
 
Pitanja
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pitanja za chunin ispit

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: