Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Flip i Bottomless

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
PakstraX
Rare Duelist
Rare Duelist


Posts : 441
Join date : 2010-11-13
Age : 26

PostSubject: Flip i Bottomless   Mon 13 Dec 2010 - 22:17

Evo jedne hipoteticke situacije:
Imam Necro Valley, GK Spy.
Protivnik ima setovan Bottomless

Ja flipujem GK Spy. On sada ima 1700 ATK i na njega moze da se aktivira Bottomless... tako?
Aktivira se Flip Effekat, a protivnik chainuje Bottomless. Sad... da li protivnik moze da aktivira bottomless. Pretpotsavljam da moze. Ako moze, da li se izbacuju oba cudovista, samo Spy ili samo novi GK koga efekat pozove?

Dalje...
Ako protivnik chainuje na pozivanje novog GK, da li idu obe napolje? Da li je to na bilo koji nacin drugacije od prethodne situacije?
Back to top Go down
pedja014
Rare Duelist
Rare Duelist
avatar

Posts : 341
Join date : 2010-11-12
Age : 27
Location : BG

PostSubject: Re: Flip i Bottomless   Mon 13 Dec 2010 - 23:18

protivnik moze da aktivira bottomless,jer on ne targetuje i ne pipa uopste groblje...ali ko leti nisam siguran...ja mislim da ako je chainovao na flip summon,nakon razresavanja njegovog efekta,tj. pozivanja novog cudovista od 1500,obe karte bi trebalo da lete van...correct me if i'm wrong Smile
Back to top Go down
PakstraX
Rare Duelist
Rare Duelist


Posts : 441
Join date : 2010-11-13
Age : 26

PostSubject: Re: Flip i Bottomless   Mon 13 Dec 2010 - 23:32

Znam da može da se aktivira, to nije problem... problem je u tome kada se aktivira i ko leti van. Kako, BTH ne targetuje, onda bi trebalo da leti u nekoj od kombinacija (ili obe) 2 čudovišta.
Back to top Go down
Tolmy
Forumski Pesnik
avatar

Posts : 5962
Join date : 2010-11-12
Location : Beograd

PostSubject: Re: Flip i Bottomless   Mon 13 Dec 2010 - 23:58

Mislim da lete obe,ali ako vec aktivira bottomless,onda je bolje da umesto drugog spy,efektom prvog spy-a pozoves descedanta,time ces stici da zrtvujes spy za efekat descedanta,a samo descedant ce leteti van igre....
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs/
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: Flip i Bottomless   Tue 14 Dec 2010 - 8:36

chain link 1 spy
chain link 2 bottomless

ode flipovani spy
dodje novi gravekeeper bezbedno.
naucite se sa primera monarha i bottomlessa.

primer kada oba cudovista odlaze sa jednim bottomlessom: rescue cat -> 2x airbellum

card destruction i puna ruka dark worldova recimo ne znaci da ce cela ruka ici van, zato sto se svaki summonuje u odvojenom chainu

ko nije upucen u rulinge neka ne siri dezinformacije, jer je to nuklearna fizika po mom shvatanju, koju cak ni ja, najveci frik, nisam do kraja naucio.
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
Sponsored content




PostSubject: Re: Flip i Bottomless   

Back to top Go down
 
Flip i Bottomless
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: