Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Gishki Aquamirror

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Gishki Aquamirror   Mon 30 Apr 2012 - 22:27

Zbunjen sam. Jel mogu da žrtvujem i protivnikova face-up čudovišta za moj Ritual Summon? Karta kaže ovako:

This card can be used to Ritual Summon any "Gishki" Ritual Monster. You must also Tribute monsters from the field or your hand whose total Levels equal the Level of the Ritual Monster you Ritual Summon. You can shuffle this card from the Graveyard into the Deck to target 1 "Gishki" Ritual Monster in your Graveyard; return that target to your hand.

Po ovom tekstu kontam da mogu.
Back to top Go down
ShutGuz
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 3758
Join date : 2010-12-04
Age : 20
Location : Location:

PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   Mon 30 Apr 2012 - 22:39

Ne mozhes.
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   Mon 30 Apr 2012 - 22:57

Onda je pogrešno napisan tekst, ne znam, ali po tekstu ja kontam da može.

Da vidimo šta ostali kažu...
Back to top Go down
gruja
Moderator
avatar

Posts : 1510
Join date : 2011-05-04
Age : 29
Location : Beograd

PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   Mon 30 Apr 2012 - 23:08

NE mozes brate bilo bi previse ...
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   Mon 30 Apr 2012 - 23:19

Ali na osnovu čega ne mogu?

Kako god da je, loše je formulisan efekat... Treba da piše "from your side of the field" ili "from either side of the field".
Back to top Go down
ShutGuz
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 3758
Join date : 2010-12-04
Age : 20
Location : Location:

PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   Mon 30 Apr 2012 - 23:34

Aginor wrote:
Ali na osnovu čega ne mogu?

Kako god da je, loše je formulisan efekat... Treba da piše "from your side of the field" ili "from either side of the field".
Brate,postoji vrckolj karata koje imaju "loshe formulisan tekst",tu obicno upada logika,zrtvujesh njegove monstere i odbijesh beatera za dzabe...-.-
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   Mon 30 Apr 2012 - 23:36

Blj.
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   Tue 1 May 2012 - 11:49

Na velikom broju ritualnih karata je tako formulisano, podrazumevajuci da se pod tim misli na cudoviste koje ti kontrolises, standardna mehanika igre.
Da je suprotno, lol, mogao bi na primer da igras castle gate, zrtvujes protivnikova cudovista a on da trpi stetu (jer pobogu "ne pise da moras svoja"). Ne hvatajte se za bukvalno znacenje teksta, mora se znati i mehanika same igre. Ne mozes zrtvovati ono sto ne kontrolises osim ako sama karta to izricito dozvoljava.
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   Tue 1 May 2012 - 13:20

Tribute monsters -> podrazumeva se s tvoje strane ako ne pise drugacije
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
Sponsored content




PostSubject: Re: Gishki Aquamirror   

Back to top Go down
 
Gishki Aquamirror
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: