Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!

Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!

FORUM JE ZATVOREN. PROCITATI FORUMSKA OBAVESTENJA
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 LADD VS TRAG/GORZ

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Choko Smoky
Happy end!!!
avatar

Posts : 4272
Join date : 2010-11-12

PostSubject: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 19:13

LADD mi je na terenu, direct attack, protivnik aktivira Tragoedia/Gorz, LADD chain, LADD je na 2300, Tragoedia/Gorz ostaje u ruci.

True or False?
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 19:28

Gorz se ne vraća u ruku, ali mu se drugi efekat negira. Sad za Tragediju nisam 100% siguran...
Back to top Go down
Bogdan
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 200
Join date : 2010-12-26
Location : Belgrade

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 20:35

If you have both "Tragoedia" and "Gorz the Emissary of Darkness" in your hand, you cannot Special Summon both when you receive a direct attack. You can only activate one
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 20:39

Kakve to veze ima sa ovim što je Smoki pitao?
Back to top Go down
Bogdan
Common Duelist
Common Duelist
avatar

Posts : 200
Join date : 2010-12-26
Location : Belgrade

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 21:27

pa valjda je pitao dal moze posle tragoedie da spusti gorza.
Back to top Go down
ShutGuz
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
avatar

Posts : 3758
Join date : 2010-12-04
Age : 20
Location : Location:

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 21:27

Tragoedia/Gorz
/ - ili
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 21:36

ŠutGuz ti je kobjasnio, a evo ti od mene jedan :fp:.
Back to top Go down
Alhemičar
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist
avatar

Posts : 1233
Join date : 2011-10-08
Age : 20
Location : Gvozdac

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 21:55

Gorz ostaje u ruci i nemože se prizvati ako je negiran.
Najgore kada eff kao venus krene protiv LaDD-a da umreš od tuge Sad .
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sat 21 Apr 2012 - 22:06

Ne, Gorz i Tragedija uspeju da se summon i ostaju na terenu, Gorzu se negira jedan od ona dva efekta a za Tragediju nisam siguran.
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 1:12

OgnjenFMA wrote:
Gorz ostaje u ruci i nemože se prizvati ako je negiran.
Najgore kada eff kao venus krene protiv LaDD-a da umreš od tuge Sad .

od sad cu deliti banove za sirenje dezinformacija
bolje cuti ako ne znas, ali stvarno
nisi judge, ljudi ce pogresno shvatiti i probati da rade ovo na turnirima pod izgovorom "e neko napisao na forumu"
nadam se da shvatas koje razmere moze da ima problem kad me krenu cimati svi regionalni organizatori u buducnosti oko nekih cudnih rulinga

evo kako treba da izgleda post:


Gorz ce uci, ali ce mu efekat biti negiran, token nece uci, ladd-u pada atk i def za 500

NISAM SIGURAN MOLIM VAS PROVERITE, oko tragoedie nece biti nista negirano jer je nacin na koji ona ulazi summon requirement/condition kao kod cyber dragona i tu nema sta da se negira

ISTO NPR NISAM SIGURAN RECIMO Battle fader kao alternativni primer ulazi, kao tragoedia, i negira se efekat zavrsenja battle faze. (i verovatno efekat da ide rfg posle uklanjanja)
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 1:36

Admin wrote:

NISAM SIGURAN MOLIM VAS PROVERITE, oko tragoedie nece biti nista negirano jer je nacin na koji ona ulazi summon requirement/condition kao kod cyber dragona i tu nema sta da se negira

Zato ni ja nisam baš siguran... Njen efekat se ne aktivira, on je summon requirement, nema šta da se negira...
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
avatar

Posts : 13283
Join date : 2010-11-11

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 1:39

pa eto tako onda nek bude..
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 2:00

Znači ovako:

Gorz može uspešno da se prizove, ali mu se efekat negira (jedan od ona 2 koja protivnik izabere, mada to nije bitno jer se negira u sv. slučaju) i LADD gubi 500 ATK i DEF.

Takođe, Tragedija može uspešno da se prizove, efekat za njen ATK i DEF dobija jer je u pitanju continuous efekat koji se stiče samim pozivanjem, ali drugi efekti ("Once per turn: You can send 1 monster from your hand to the Graveyard to target 1 face-up monster your opponent controls with the same Level as the sent monster; take control of that target. Once per turn: You can target 1 monster in your Graveyard; this card's Level becomes the same as that target's, until the End Phase.") se negiraju. U ovom slučaju LADD ne gubi odmah 500 ATK i DEF nego ako protivnik-iz gluposti ili da bi mu smanjio ATK i DEF-odabere jedan od ova dva efekta pa mu se ovaj negira.
Back to top Go down
Choko Smoky
Happy end!!!
avatar

Posts : 4272
Join date : 2010-11-12

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 12:13

Znaci ulazi na teren. Neutral

Fuck.
_____________________________

Jebiga, Milenkovicu, mora jos neki duel da padne, zajebao sam se za Ruling. Very Happy
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 12:30

Protivnik ne moze da bira eff Gorza, on je uslovljen time kakvu je stetu primio.
Inace, mislim da svi gresite (osim smokija XD).
Tragedija nije kao cyber dragon, ona je kao Gorz, bar po ovome kako stoji na wiki, dakle u pitanju je trigger efekat.

"Light and Darkness Dragon" will also negate the effect of a monster which activates in the hand. The monster will not be sent to the Graveyard.[6]
If the effect of "Gorz the Emissary of Darkness"
is negated, then its effect to Special Summon itself cannot be
activated again, unless you are receiving Damage for a second time.
Ovo pise na wiki, po tome bih rekao (ovo je moje misljenje) da se gorz i trag ne mogu spustiti, jer im ladd negira trigger efekat da se spuste na teren.


Last edited by ningen on Sun 22 Apr 2012 - 12:55; edited 1 time in total
Back to top Go down
Choko Smoky
Happy end!!!
avatar

Posts : 4272
Join date : 2010-11-12

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 12:47

ningen wrote:
Protivnik ne moze da bira eff Gorza, on je uslovljen time kakvu je stetu primio.
Inace, mislim da svi gresite.
Tragedija nije kao cyber dragon, ona je kao Gorz, bar po ovome kako stoji na wiki, dakle u pitanju je trigger efekat.

"Light and Darkness Dragon" will also negate the effect of a monster which activates in the hand. The monster will not be sent to the Graveyard.[6]
If the effect of "Gorz the Emissary of Darkness"
is negated, then its effect to Special Summon itself cannot be
activated again, unless you are receiving Damage for a second time.
Ovo pise na wiki, po tome bih rekao (ovo je moje misljenje) da se gorz i trag ne mogu spustiti, jer im ladd negira trigger efekat da se spuste na teren.

Pa ovo i ja mislim. :\

Vodio sam se po tom rulingu. E sad koji je, jebem li ga.
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist


Posts : 5611
Join date : 2010-11-12
Location : Epikcentar

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 12:52

Omanuse ljudi jbg, ygo srs bsns, i gorz i trag popiju rampu i ostanu u ruci.
Back to top Go down
Aginor
Moderator
avatar

Posts : 4050
Join date : 2011-09-10
Age : 24
Location : Kambodža

PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   Sun 22 Apr 2012 - 14:30

Pitajte na nekim stranim foruma itd. ovo je stvarno zajeban ruling. O.o
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: LADD VS TRAG/GORZ   

Back to top Go down
 
LADD VS TRAG/GORZ
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt! :: Rulings / Pravila-
Jump to: