Zvanični Srpski Yu-Gi-Oh! Srbija Sajt!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!
Pozdrav, dragi posetioče!
Dobrodošao na Yu-Gi-Oh! Srbija Forum!
Molim te pročitaj ceo ovaj prozor... Hvala!

1. Registracija je vrlo poželjna zato sto ti omogućava da u potpunosti učestvujes u zajednici i samim tim se bolje informišeš o svim aspektima igre koji te zanimaju.

2. Pročitaj i poštuj pravila koja su jasno istaknuta, takodje postoji i kratki vodič za nove članove!

3. Srećno i uživaj!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum je zatvoren.

HomePortalLatest imagesRegisterLog in

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power

Go down 
+4
Vasilije
čovek
Admin
SaberVaultSvperstar
8 posters
AuthorMessage
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power Empty
PostSubject: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptyFri 28 Oct 2011 - 20:01

Buduci da vam se dopala prica o pohlepnom goblinu,odlucio sam da nastavim sa takvim pricama.Evo jedne o Gagagigu.Uzivajte do se ne smorite! cheers

Ova prica pocinje njegovim detinjstvom...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-GigobyteDR2-EN-C-UE

...kada je sluzio Eriju,Vodenu Amajliju...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-EriatheWaterCharmerDR3-EN-C-UE

...tokom tog perioda,borio se uz nju...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-RagingEriaDR04-EN-C-UE

...i brojne druge...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power TheLawoftheNormalDR2-EN-C-UE

...On vremenom evoluira...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power TrianglePowerDR2-EN-C-UE

...i postaje Gagagigo...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-GagagigoDCR-NA-C-1E

...a kada Erija zrtvuje svoju dusu...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-SpiritualWaterArt-AoiDR04-EN-C-UE

...pre nego sto se ozivi Masnom Preporoda...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-RibbonofRebirthSDZW-EN-C-1E

...Gagagigo je uzima pod svoje...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-Familiar-Possessed-EriaDR04-EN-C-UE

...Nedugo posle toga,Gagagigo je napusta,i krene na svoj put u tamu,pri cemu on dodje u susret sa Ratnikom Svetlosti...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-FreedtheBraveWandererCP04-EN-R-UE

...Oni zapocinju borbu...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power SubspatialBattle-JP-Anime-GX

...u kojoj Gagagigo biva odvucen u drugu dimenziju...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power DimensionalPrisonLCGX-EN-UR-1E

...zasta je kriv Ratnik Svetlosti.Posle toga,Gagagigo se nasao u drugoj dimenziji(da li je u pitanju Pandemonium ili Mracni Svet,nije poznato)...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-DDBorderlineDR2-EN-C-UE

...Bez drugog izbora no da luta drugom dimenzijom,on nalece na dvoriste puno kostiju...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-StumblingDR2-EN-C-UE

...On je vremeno pronasao oltar na kome je,nekom silom,zrtvovan...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power AltarforTributeDR1-EN-C-UE

...Tokom procesa zrtvovanja,na Gagagigovu srecu,Gagagigo je spasen od strane Pljackaskog Kapetana...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-MaraudingCaptainYS11-EN-C-1E

...ali,pre no sto su mogli pobeci,Inpachi ih je napao.Ali je on bio pobedjen od strane Pljackaskog Kapetana...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-DoubleAttackDR3-EN-C-UE

...Palog Inpachija su drugi stvorovi ojacali i pretvotili u Ognjenog Inpachija...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-BlazingInpachi5DS3-EN-C-1E

...Pljackaski Kapetan i Gagagigo su se ponovo borili protiv Inpachija...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-Two-ManCellBattleDR3-EN-C-UE

...i tu se Chopman,Ocajni Begunac umesao,tokom bekstva iz zarobljenista od strane nadzveri te dvorane...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-ChopmantheDesperateOutlawDR2-EN-C-UE

...pobedivsi Inpachija...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-BackfireDR2-EN-C-UE

...i ostavivsi ga u uglju i pepelu...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-CharcoalInpachi5DS1-EN-C-1E

...Usled borbe je Pljackaski Kapetan odbranio Gagagiga od napada izvedenog od strane Inpachija...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-MyBodyasaShieldDT05-EN-DNPR-DT

...To je iznenadilo Gagagiga i navelo ga da pomogne Pljackaskom Kapetanu u njegovoj borbi protiv Obuzimatelja Tame...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power InvaderofDarknessDR2-EN-UR-UE

...Tokom jedne njegove borbe,Gagagigo je odbio napad od Obuzimatelja koji je trebao pogoditi Pljackaskog Kapetana,da iskaze svoju zahvalnost...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-SpiritBarrierCP05-EN-C

...Neko vreme posle borbe,Gagagigo trazi Kozakijevu pomoc...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-KozakyDR2-EN-C-UE

...koji je pristao da mu pomogne u razvoju radi borbe protiv Obuzimatelja Tame...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-LevelConversionLabDR3-EN-C-UE

...time Gagagigo postaje Giga Gagagigo...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-GigaGagagigoDR2-EN-C-UE

...Kozaki je paralelno radio sa Nadzverima u cilju da ojaca Inpachije...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-WoodborgInpachi5DS1-EN-C-1E

...Kozaki zatim ubaci Gigu Gagagiga u Kompulzivnu Evakuacionu Masinu...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-CompulsoryEvacuationDeviceTU04-EN-SR-UE

...poslavsi ga na Kapiju za Cudovista...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-MonsterGateDR2-EN-C-UE

...gde je vracen u svoju rodnu dimenziju,gde nalazi Otrovnu Kobru...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-VenomCobraTAEV-EN-C

...i odlucio je da uvezba svoju snagu na nju...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-AmbushFangsTAEV-EN-C-1E

..Zatim Giga Gagagigo nalece na Ratnika Svetlosti i krece u zavrsni napad na njega,ali Ratnik odbija napad...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-DrainingShieldSDRL-EN-C-1E

...koji udara Gigu Gagagiga...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power DesCounterblowDR2-EN-R-UE

...Vremenom,Giga Gagagigo postaje silan u potrazi za moci i postaje Gogiga Gagagigo...

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power 300px-GogigaGagagigo5DS2-EN-C-1E

..i pritom u potpunosti izgubi svoju licnost u potrazi za jos moci.Veruje se da je nastavio sa borbom protiv Obuzimatelja Tame,ali je to jos uvek nepotvrdjeno.Posle zadnjeg koraka evolucije,njegove aktivnosti ostaju pod velom misterije...

Malo duza,ali nadam se vredna truda? Smile

Last edited by SaberVaultSvperstar on Sat 29 Oct 2011 - 13:01; edited 1 time in total
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
Admin

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptyFri 28 Oct 2011 - 20:05

KAKO NALAZIS VEZU?!?!?!?! KAKO
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
čovek
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist
čovek

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptyFri 28 Oct 2011 - 20:12

uff, jbt, svaka cast ako si ovo ti napravio Smile
Back to top Go down
Vasilije
Super Rare Duelist
Super Rare Duelist
Vasilije

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptyFri 28 Oct 2011 - 20:14

jbt moze postati yugioh pesnik
Back to top Go down
Light
Common Duelist
Common Duelist
Light

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptyFri 28 Oct 2011 - 20:15

Jel sledeca d.d. warrrior lady<3 ?
Back to top Go down
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptyFri 28 Oct 2011 - 20:17

@Vasilije Ne.To je Tolmijev posao.Thanks btw

@Light Pusti me da se odmorim@!!111jedan
Back to top Go down
Allex
Ultra Rare Duelist
Ultra Rare Duelist

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptyFri 28 Oct 2011 - 20:26

Epic, kao shto Orbz kazhe Very Happy ...
Back to top Go down
Orbz
Super Rare Duelist
Super Rare Duelist
Orbz

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptyFri 28 Oct 2011 - 21:43

Allex wrote:
Epic, kao shto Orbz kazhe Very Happy ...
Back to top Go down
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptySat 29 Oct 2011 - 13:25

UP! Dospela tema na prvu stranicu na Google.com ^^

Last edited by SaberVaultSvperstar on Sat 29 Oct 2011 - 13:48; edited 1 time in total
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptySat 29 Oct 2011 - 13:30

Admin wrote:
Erm, Trivia na yugio wiki?
Back to top Go down
Admin
vlas' u ovo selo
Admin

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptySat 29 Oct 2011 - 13:32

SaberVaultSvperstar wrote:
UP! Dospela na prvu stranicu na Google.com ^^
?
Back to top Go down
http://yugiohsrbija.iz.rs
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptySat 29 Oct 2011 - 13:33

ningen wrote:
Admin wrote:
Erm, Trivia na yugio wiki?

lol malo toga Smile
Back to top Go down
ningen
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptySat 29 Oct 2011 - 13:38

Pa sve je tu, lol. Za svaku kartu koja je prisutna na vise ilustracija su vec razradili price. Meni je medju gotivnijim ona o Dai Grepheru:
http://yugioh.wikia.com/wiki/Card_Trivia:Warrior_Dai_Grepher
Back to top Go down
SaberVaultSvperstar
Ghost Rare Duelist
Ghost Rare Duelist
SaberVaultSvperstar

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power EmptySat 29 Oct 2011 - 13:39

holy crap o_O
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power   Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power Empty

Back to top Go down

Yu-Gi-Oh!: The Story of Gagagigo's evolution and lust for power
Page 1 of 1